Old-timer werd New-timer

Eventjes herinneren we ons weer een besluit van al een aantal jaren geleden. We kochten toen een oude bakfiets, met de idee dat wanneer je als Oudheidkamer iets vervoert je dat met een voertuig van voorheen zou moeten doen. De kar heeft een aantal jaren buiten gestaan en de kwaliteit die al niet zo best was, ging natuurlijk nog meer achteruit.

Siem heeft de kar opgehaald en van alles uitgehaald om er een ander aanzicht aan te geven. Het is gelukt. Vanavond reed Siem een rondje en had meteen al veel bekijks. De doeken waarop we bijv. een donateuravond kunnen aankondigen –afgelopen najaar via een speciale reclame tot ons gekomen- waren er keurig op aangebracht.

bakfiets oudheidkamer met tekst

Siem is van plan de kar bij onze stand op de Oldtimersdag te plaatsen en er dan melkbussen o.i.d. op te zetten. Komt meteen al goed van pas dus. Als er verder goeie ideeën leven, horen we dat graag.

Met vriendelijke groeten
Joop Giesendanner