060524 – het tegenteam

HerinneRing – 06609

Geen voetbalwedstrijd zonder tegenpartij. U ziet het ik heb me er danig in verdiept. Na enige studie blijken er in totaal 2×11 spelers nodig te zijn, dus hebben we dat andere elftal ook maar opgezocht. Onze vraag van gisteren leverde trouwens de volgende reactie op:
dame nummer 8 is Trijnie Vels – Posch. Zij is de jongste zuster van Piet Posch en van Cor Posch. Trijnie is ergens tijdens de oorlog getrouwd met Arian Vels (zoon van de toenmalige eigenaar van het transportbedrijf Vels, uit De Haal). De voetbalwedstrijd in kwestie werd gespeeld ter ere van de bevrijding in 1945 en werd in juni of juli 1945 gespeeld. De wedstrijd werd volgens mij gespeeld op het toenmalige OSV-terrein.
Maar nu naar de nieuwe foto: tegenpartij bij de dames; gelegenheidsvoetbal bij de bevrijdingsfeesten; 1 G Wiedemeijer – de Boer, 2 Geert Mol – Schaap, 3 NN, 4 Marretje Beets – Kuiper, 5 Annie Sopjes – Schouten, 6 NN, 7 Eefje Pilkes – Preeker, 8 Mevr Keijzer? 9 Mevr Langenberg – Schouten, 10 Mevr Hartwich, 11 Gees Hut? 12 Mevr Schouten
Bijna compleet, wie scoort er nog een keer?