HerinneRing 060111 – 11 januari 2006

Vrijwilligersavond 11 januari 2006

Eén keer per jaar nodigen we onze vrijwilligers uit om in de Leliestraat even een avond gezellig bijeen te komen en dan nemen we ook de plannen door voor het komende jaar.
Dan is er een hapje, een drankje en ook een bloemetje op tafel.
Sommige vrijwilligers vrijwilligen nog meer dan andere vrijwilligers, want zij vrijwilligen ook nog op de avond van de vrijwilligers, en hoe!
De rest van de vrijwilligers komen er vrijwillig van genieten en laten zich op deze avond eens lekker verwennen door de SOO.

Aan al deze mensen past eenmaal per jaar een welgemeend “dank je wel”, want er wordt veel voor de oudheidkamer Oostzaan gedaan.

We hebben lopers en trekkers, aanwaaiers en fietsers, gastvrouwen en -heren, tikkers en knippers, naaiers en wassers, kokers en eters, denkers en doeners, praters en bezige bijen en dan ben ik zeker nog wel iets vergeten, maar ALLEMAAL bedankt.