Oude beroepen in het Pennemes

De tent van de Moederdag braderie is nog maar nauwelijks opgeruimd of de vrijwilligers staan al weer in het Pennemes om een vitrine in te richten over oude beroepen.

Direct is er veel belangstelling van de bewoners en een mevrouw van 92 vraagt aan één van ons: “Zie ik er soms ook zo uit?”
Met enige stelligheid beweren wij van niet, waarop zij stralend antwoordt: “Dank je wel jongen, met jou kan ik praten”

Kijk, maandagmorgen en al weer twee blije mensen!!!

Moederdag braderie Oostzaan in de pers

Maandag werden wij blij verrast met een mooi artikel in het Noord Hollands Dagblad over onze activiteiten in en over Oostzaan.
Er is door de initiatiefnemer Simon Meijn hard gewerkt om deze dag te laten slagen en met de hulp van vele vrijwilligers, de grootse medewerking van Organisatiebureau Mikki en een zondag die zijn naam eer aan deed, werd het dan ook een heerlijke braderie dag.

pers00001

Moederdag braderie Oostzaan

Wat een buitenkans !!!
Zulk mooi weer, zoveel vrijwilligers en vele, vele bezoekers.
Onze alternatieve trouwlocatie werd goed bezocht en zelfs gebruikt Glimlach

SSL23565

DSC_0011SSL23571

Vanaf 7 uur ‘s morgens waren er mensen in touw geweest om de tent op te bouwen en aan te kleden, maar toen stond er ook wat !

SSL23567

DSC_0004SSL23561

SSL23563SSL23564

SSL23566

Met dank aan onze sponsors en hopelijk tot volgend jaar!