Weblog van start – 5/8/2005

050805
Elke dinsdag- en donderdagmiddag staan onze gastheer/dame voor u klaar. Trouwens ook de andere vrijwilligers van de SOO. Zij delen graag in uw kennis van het Oostzaan van weleer. Zoeken of bekijken met u de oude foto’s van Oostzaan, misschien komt u ze wel aan de oudheidkamer ter beschikking stellen? Wij willen ze graag opnemen in ons archief. We kunnen ze ter plekke in de computer zetten en u neemt zo uw foto-album weer mee. Wilt u de originelen afstaan, ook prima, maar het hoeft absoluut niet. Wij zijn ook echt blij met een kopie.

050805
Leliestraat 1, de plek, waar u even bijgepraat kan worden. “Nieuwtjes” van gisteren, vorig jaar of een eeuw geleden? HET praathuis van Oostzaan, want “beurzen” doen we nog steeds, maar nu onder het genot van een kopje koffie of thee.