Heb je lotnummer 212? Dan heb je een fiets gewonnen!

Eigenaar lotnummer 212 wint de fietsOOSTZAAN – Stichting Oudheidkamer heeft tijdens de donateuravond van 28 april en de Moederdagbraderie van afgelopen zondag loten verkocht. De opbrengst van de loterij is bedoeld ter ondersteuning van een aantal projecten, waaronder een grote expositie die in het najaar wordt opgezet.

Er konden mooie prijzen worden gewonnen. Na afloop van de Moederdagbraderie is de trekking verricht door Yvonne Witbaard. Op de volgende lotnummers is een prijs gewonnen: 318 – Fietshaken (Dresco), bedoeld om in de schuur een fiets te kunnen ophangen; 326 – Fietstransportrek (Dresco); 273 – Spaakreflectoren; 135 – Fietsketting-slot (Dresco).

Deze prijzen kunnen op dinsdagmiddag (14.00-16.00 uur) en donderdagmiddag (14.00-16.00 uur) worden afgehaald bij Stichting Oudheidkamer Oostzaan (Leliestraat 1, Oostzaan). Dat kan tot 1 juni 2014.

Fiets
De hoofdprijs, een door de Twiske Adviesgroep gesponsorde fiets, is gevallen op lotnummer 212. Stichting Oudheidkamer Oostzaan nodigt de winnaar uit contact op te nemen, zodat zij een afspraak kunnen maken voor de feestelijke overhandiging van de fraaie tweewieler. De Oudheidkamer Oostzaan is telefonisch bereikbaar op: 075 – 614 15 32.