HerinneRing 060423 – 23 april 2006

Kassa!!!

Een donateurschap van de oudheidkamer heeft vele voordelen, niet in de laatste plaats voor ons. Niet voor ons persoonlijk natuurlijk, maar voor de stichting. We proberen u zoveel mogelijk van dienst te zijn, maar dat gaat ook bij ons volgens het principe: “De kost gaat voor de baat.” We moeten investeren in apparatuur, drukkosten, opslag, interieur, materialen en gastvrijheid. Koffie en thee zijn bij de oudheidkamer nog steeds gratis en dat willen we graag zo houden, want we zijn maar al te blij met al onze vrijwilligers en bezoekers.
Gelukkig zijn uw voordelen ook talrijk.
Zo krijgt u elk jaar drie Jollen waarvoor u in de winkel € 3,95 zou moeten betalen.
Vrij entree op onze donateuravonden, waarmee u € 6,00 bespaart.
Op onze boekjes bespaart u per aanschaf € 5,00 en u mag er zoveel kopen als u wil.
Wie, met zoveel voordelen, nog geen donateur is, doet zich ons inziens danig te kort.
Investeer die € 9,50 (voor seizoen 2006*) en wordt donateur, dan houdt u ons “in de lucht” en is uw eigen voordeel minstens € 22,85, want dat u geen enkele Jol, avond of boekje wilt missen heeft u in het verleden al laten merken.
Bent u al donateur? Maak dan een ander blij met een donateurschap, want geloof het of niet: “Geven is nog leuker dan krijgen.”
(* verre donateurs betalen een geringe meerprijs voor postverzending of zijn digitale donateur)