IJs- en ijskoud, deze april-Jol

In deze aflevering van de Jol (het halfjaarlijkse magazine van de Oudheidkamer Oostzaan) gaat het dit keer onder meer om hele barre tijden en vooral ijskoude, langdurige winters. Louis Dirksen en Ger Muijs vertellen hierover. Maar ook dit keer een artikel van Goos Vonk over de Oostzaanse buurtvereniging De Noord, een kijkje in de ‘kleuterklas bij Blik’ en andere ‘school-café’s door Ger Muijs en nog een aanvullend artikel over de oude klok (daterend van 1761) uit de Grote Kerk door Henk Mooij.

De donateurs van de Oudheidkamer krijgen deze Jol omstreeks 16 april a.s. in de bus. Uiteraard is ook deze speciale Jol weer, hoewel in beperkte oplage, vanaf vrijdag 19 april a.s. via de vrije verkoop verkrijgbaar via de firma Top-1-Toys, Zuideinde 77 in Oostzaan.

De kosten bedragen € 3,95 per stuk.

Meer weten over de Stichting Oudheidkamer Oostzaan, kom dan eens gezellig langs tijdens de wekelijkse dinsdagse inloopmiddagen op Leliestraat 1 in Oostzaan (tel. 075 – 614 1532).